Presmerovani PC Speakeru na zvukovku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 15 19:42:40 CEST 2000

Zdravím,

při upgradu compu jsem se stal šťastným majitelem bedny, v níž PC Beeper
beepá takřka neslyšitelně a navíc je ještě otočený směrem k podlaze a
dost napevno přidělaný plechovými packami. Toho konstruktéra bych chtěl
potkat :(

Nicméně mě tak napadlo, jestli není nějaká možnost, jak "přesměrovat"
pípání přes konzoli na zvukovou kartu (pokud možno při zachování
frekvence, přehrání nějakého wavu mě moc neuspokojí). Možná je to hloupá
otázka - v podstatě vůbec netuším, co PC Speaker ovládá, co se stará o
pípnutí při vypsání znaku \007 atd.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi