POP3/SMTP server

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Středa Květen 17 08:54:59 CEST 2000

Chci rozjet na RH6.2 postovni server. Zatim jsem to vzdy delal jen na Win
(Winproxy, LANSuite, MDAEMON) a nechapu par zakladnich veci. Zvolil jsem
postfix.

Nikde jsem nenasel v doc zminku o POP3 z meho postfixu na stanice. Je
schopny postfix delat POP3 server pro stahovani dosle posty na lokalni
stanice pres outlook, nebo musim mit jeste neco?

Jak je to ze stahovanim posty postfixem z jednotlivych POP3 uctu u ISP. Umi
to postfix?

Citim ze to je uplne jinak ala bbs a t-mail. Tzn. postfix umi postu z smtp a
da ji do adresare na serveru. Aby ji uzivatel mohl stahnout outlookem, musim
jeste pridat nejaky POP3 server. Abych mohl stahovat postu z POP3 i IPS,
budu bud potrebovat bud zase nejake hedlo nebo jsem videl nejaky patch na
postfix.

Muze mi nekdo kdo to pomuziva rict jaka je filozofie? Skoda ze neni winroute
pro linux.

S pozdravem
Bretislav Duda