StarOffice (?SUN strcil hlavu do pisku?)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 17 13:24:24 CEST 2000

On 17/05/2000, Petr Novotny wrote:

> Nesouhlas.

> XML specifikuje pouze zpusob, jak se tagy zapisuji. XML
> nespecifikuje tagy ani jejich vyznam. Dokud _tohle_ neni
> standardizovano, XML je prazdna bublina. A prozatim _tohle_
> specifikovano neni, a prilis mnoho sw producentu se ke
> standardizaci _tohohle_ stavi neprilis vstricne.
>
> Jinymi slovy, pokud cela slavna podpora XML v Office 3002 bude
> vypadat
> <office:word-document version="12.4">
> 45MB binarnich dat (ci textove encodovanych binarnich dat)
> </office:word-document>
> tak XML nevyresilo vubec nic.

Samozrejme, XML neni konecny produkt a vyse zmineny pripad je mozny. Ale
XML je IMHO momentalne nejvhodnejsi platforma, nad kterou lze stavet. A
Vas argument lze koneckoncu pouzit proti vsemu.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi