Postscript a kodovani znaku a fonty

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Středa Květen 17 14:09:10 CEST 2000

Dne St, 17 květen 2000 jste napsal(a):

>Neustale se potykam a tocim okolo problemu s postscriptem a fontama.
>Jestlize vygeneruji soubor s fonty z adresare
>/usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/afm tak krasne pouziva cestinu, ale nezna
>znak "." Jak je to mozne , pritom kdyz do souboru *.afm nahlednu tak vypada ze
>je tam tecka registrovana, ale zaboha se mi neobrazi.
>Jsou nekde ceske pouzitelne fonty *.afm (aby mi je zral enscript) tak aby v
>nich nechybeli bezne znaky?
>Poradi nekdo radou jak se v tomto problemu vubec orientovat?

Dobry den,

bohuzel poradne reseni neznam. Pricina je v tom ze v nekterych fontech
(ceskych) je tecka pojmenovana "fullstop" v jinych (neceskych) "period".
Obavam se ze ani v generovanych postscriptech to neni uplne jednotne i kdyz tim
si ted nejsem uplne jisty. Kazdopadne jedine (uznavam ze ne zrovna pekne)
reseni ktere jsem vymyslel je, ze pred tim nez poslu soubor ghostsciptu tak jej
prozenu pres filtr ktery nahradi "/fullstop" za "/period" nebo obracene. Da se
to dobre vlozit do redhatackych tiskovych filtru, ale plati se tim ze pak zase
prestanou fungovat tecky v neceskych fontech.
Pokud nekdo, kdo rozumi vektorovym fontum a postscriptu, zna nejake poradne
reseni teto veci tak by me taky velmi zajimalo....

				Martin