Postscript a kodovani znaku a fonty

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Květen 17 14:35:57 CEST 2000

> Mrknul jsem do souboru *.afm z adresare Iso8859-2 a default adresare a opravdu
> to tam je ruzne.

Bohuzel ja ten postscript generuji z ascii a ten generator mi misto tecek tam
nasype prazdne znaky, takze pak uz nic konverotvat nejde.

Jak to ze je v tom takovy b....l, tedy chtel jsem rici nejednotnost, to se pak
muzeme o prenositelnem formatu bavit donekonecna, kdyz veci co jdou ovlivnit
zustavaji v takovem chaosu.

Diky moc za postreh

S pozdravem
Petr Zapadlo

PS Omlouvam se za ostrejsi slova, nejak me to depta.