Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Středa Květen 17 15:31:16 CEST 2000

On Wed, 17 May 2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Mezitim jsem nasel disketovou distribuci HAL91, ta sice ext2 umi, ale
> /dev/hda1 mi nenamontuje, pise neco o vadnem superbloku (pritom mi z toho
> 6.2CZ v pohode jela).

V RH muzete pouzit rezim rescue, vice viz dokumentace k RH (na CD v
adresari ./doc). Vas problem zni sparse_super, coz je rozsireni ext2,
ktere zrychluje praci s velkymi disky (mazani a zakladani souboru). Jadro
to musi umet, stejne jako prislusne utility, ktere s FS pracuji.

--
                        Milan Kerslager