sparse_super a 2.0 Was: Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Středa Květen 17 15:36:38 CEST 2000

Milan Kerslager napsal:

> V RH muzete pouzit rezim rescue, vice viz dokumentace k RH (na CD v
> adresari ./doc). Vas problem zni sparse_super, coz je rozsireni ext2,
> ktere zrychluje praci s velkymi disky (mazani a zakladani souboru). Jadro
> to musi umet, stejne jako prislusne utility, ktere s FS pracuji.

Fakt nikdo nerekne, ze staci nocheck jako parametr k mount, aby to proslo i na
2.0 kernelu? Asi bude problem s rootem na tomto disku, ale jemny zasah do
kernelu nekde v okoli fs/ext2 a _CHECK by to mel spravit.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

"Computers are useless. They can only give answers."            Pablo Picasso