sparse_super a 2.0 Was: Jak natahnout jiny kernel lilo z vyzvy LILO: ?

Středa Květen 17 15:45:28 CEST 2000

On Wed, 17 May 2000, Petr Cech wrote:

> Fakt nikdo nerekne, ze staci nocheck jako parametr k mount, aby to proslo i na
> 2.0 kernelu? Asi bude problem s rootem na tomto disku, ale jemny zasah do
> kernelu nekde v okoli fs/ext2 a _CHECK by to mel spravit.

Nejsem si jisty, ze to jadro pochopi (ze takova volba existuje). Ovsem to,
co se stane pak, az se neco zapise na disk (resp. az se obsadi dalsi blok,
protoze dojde k updatu superbloku, ktere neexistuji), to nechci videt.
Nahodne zmenene soubory a binarky to musi byt zradlo! (nedela LILO pri
spusteni nejakou zalohu?)

... ja si myslim, ze "At to radsi nejde!" je lepsi volba :-)

--
                        Milan Kerslager