Postscript a kodovani znaku a fonty

Středa Květen 17 19:03:53 CEST 2000

On Wed, 17 May 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Jestlize vygeneruji soubor s fonty z adresare
> /usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1/afm

To nejsou fonty, ale metriky, tj. soubory popisujici, jake litery ve fontu
jsou a jake ty litery maji rozmery apod. Vlastni fonty jsou AFAIK o patro
vys.

On Wed, 17 May 2000, Martin Spirk wrote:

> bohuzel poradne reseni neznam. Pricina je v tom ze v nekterych fontech
> (ceskych) je tecka pojmenovana "fullstop" v jinych (neceskych) "period".

Fonty, kde je fullstop jsou spatne. Tecka (tedy /period).

Viz http://partners.adobe.com/asn/developer/typeforum/glyphlist.txt:
002E;period;FULL STOP

On Wed, 17 May 2000, Petr Zapadlo wrote:

> Bohuzel ja ten postscript generuji z ascii a ten generator mi misto
> tecek tam nasype prazdne znaky, takze pak uz nic konverotvat nejde.

Je mozne, ze je ten generator moc inteligentni a kdyz vidi, ze ve fontu
neni znak tecka (pod tim jmenem, pod kterym ho pravem ocekava), tak ho tam
ani necpe. Zkuste opravit metriku a uvidite, co to udela.