RH6.2 & KDE & Kppp

Tomas Pluskal plusik na pohoda.cz
Středa Květen 17 19:22:48 CEST 2000

mam takovy problemek:
mam RedHat 6.2 CZ, pouzivam KDE a na pripojeni k netu kppp
kdyz se zaloguji jako root a spustim kppp, je to OK.
kdyz se zaloguji jako normalni user a spustim kppp, objevi se mi okenko
abych zadal heslo roota (kdyz ho zadam spatne, objevi se znova, celkem 3x,
potud OK), kdyz ho zadam, tak se mi v cca 90% pripadu objevi na konzoli
hlaska:
AUDIT: Wed May 17 17:02:14 2000: 707 X: client 16 rejected from local host
okno kppp se nezjevi a proces zustane viset, reaguje jen na SIGKILL
zahadou je mi to, ze v tech 10% pripadu se normalne objevi a muzu vytacet.

muze mi nekdo poskytnout ideu ?

diky

s pozdravem

Tomas Pluskal