Přítulný Linux

SVAN stevoweb na atlas.cz
Středa Květen 17 20:47:11 CEST 2000

"Ferdinand Prantl" <Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz> napísal v správe
news:20000413155626.F30823 na ff.cuni.cz...

Další

>   BeOS se s Linuxem neda srovnavat v rozsahu moznosti. Navic je zdarma
pouze
>   Personal edition pro nekomercni pouziti a zdrojaky nedostanete. Jestli
>   mate 512M (min nedovoli a vic nepovoli - je to pro jeden velky file,
>   ve kterem zije), klidne ho testnete (www.beos.com). Muzete si precist
>   http://pcteor1.mi.infn.it:666/beos/ReadMe.txt.

Ospravedlnujem sa za OT, ale rad by som uprestnil tieto informacie. Skusal
som BeOS je sice pravda, ze pri instalacii na existujuci disk nepovoli viac
ani menej ako 512 MB ale je tu moznost nainstalovat BeOS 5 na samostatný
diskovy oddiel, ktory moze byt lubovolnej velkosti. Konkretne mam teraz BeOS
nainstalovany na oddieli velkosti 2 GB.

A teraz k LINUXU, mam nainstalovany SuSE Linux 6.4  a rad by som vedel, ci
je a ak tak kde je mozne zohnat na Internete ovladace k radiokarte od
MediaForte pre Linux. Dakujem.

S pozdravom

SVAN
www.studentske.miesto.sk