Problem se Sambou (systemem pristupovych prav) - problem vyresen

Bednář Petr Ing. pbednar na vop025.cz
Čtvrtek Květen 18 11:35:25 CEST 2000

[share tr]
          comment = SapsProW
          path = /share/tr
          force group = +popusers
          writeable = Yes
          create mask = 0770
          directory mask = 0770

v konfiguraci Samby je vyse uvedeny text a deje se toto:

uzivatel c.1 ulozi soubor z windows 98 pres Sambu na Linux.

jestlize se pres "mc" podivam na "chmod" vidim, ze uzivatel ma plna prava
cteni i zapisu, ale pro skupinu  je dane jen cteni.

uzivatel c.2 otevre stejny soubor co uzivatel 1 a klidne do nej zapise co
potrebuje.

oba uzivatele jsou ve skupine "popusers"

puvodne jsem si myslel, ze neco takoveho je nemozne, ale dival jsem se na ty
prava 3x a videl jsem i pozmeneni souboru uzivatelem c.2