X 4.0, emacs a cestina

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Čtvrtek Květen 18 11:42:32 CEST 2000

Dobry den.
Mam problemy s cestinou v Emacsu v X-ech. Jde o Emacs z rh 6.2 cz a
XFree86 4.0 (z RedHat Rawhide). V ostatnich aplikacich funguje cestina bez
problemu. Nastavena je pomoci setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwertz)'
-compat group_led z Czech-HOWTO.
Po napsani jakehokoli ceskeho znaku skoci kurzor na zacatek radku (znak se
pritom napise). Zkousel jsem ruzna nastaveni .emacs (podle howto, z
ceskeho redhatu), ale nic nepomohlo. Nastaveni cestiny pomoci Input Method
z Mule v Emacsu funguje dobre, ale prilis mi nevyhovyje (qwertz, psani
anglickych znaku).
Nevite nekdo kde je chyba (Emacs, X) a jak to zprovoznit?
Dekuji.

--
Michal Kaspar

VSE Praha