dalsi IDE radic

Jiri Arazim Jiri_Arazim na datart.cz
Pátek Květen 19 09:15:37 CEST 2000

Dekuji vsem za rady,

oba problemy jsou vyreseny,

prvni problem dalsi IDE radic:

kompilace jadra 2.3.99-pre8, kde je podpora pro Promise PDC 20262,
pri kompilaci zadny problem a disk funguje, nezkosel jsem z nej
bootovat.

disk o velikosti 37GB:
problem byl nakonec v programu fdisk, (coz se tu uz myslim
probiralo), takze jsem partition vytvoril pomoci programu cfdisk a
vse take jede tak jak ma.

jirka

mailto:jiri_arazim na datart.cz
http://www.datart.cz/