Antivir a e-mail?

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Čtvrtek Květen 18 12:30:46 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Jako obalovac pro obecny antivir se vetsinou pouziva AMAViS, jako
> vlastni antivir pak (pry) Kaspersky Labs antivirus, nebot (pry) neni
> za penize. Ale berte to s rezervou.

Pro qmail existuje primo avp pro qmail, ktery pracuje na miste
qmail-queue, ale zda se mi ze AMaViS je ponekud lepsi.

Za penize je.  Ale nestoji to tolik AVP Server Suite pro Linux
licence na dva roky stoji asi 30 tisic.  Licence na rok pro klienta
stoji asi 5 tisic.  Vice viz www.aec.cz.  Zrovna antiviry nejsou
software, ktery byva zdarma, a ani si nemyslim, ze by tomu tak melo
byt.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6