Samba prochazeni

Ludvik Tesar tesar na mee.tcd.ie
Čtvrtek Květen 18 13:29:54 CEST 2000

Kaaja wrote:

> Chtel bych se zeptat, jestli nelze pomoci samby nejak jednoduse prochazet
> okolni sit. Primountovavat jednotlive pocitace postupne je moc
> zdlouhave. jsem na siti, kde je mnoho pocitacu (cca. 200) a chtel bych
> prochazet postupne celou sit , pripadne jednotlive workgrupy. Lze to?
> Dekuji

Na to je balik gnomba. Zada se rozmezi IP adres a ono to proscanuje
vsechny pocitace
v danem rozmezi, funguje to trochu jako "Network Neighbourhood" v MS
Windows.

Na zjisteni informaci o tom jaky operacni system kde bezi se da zase
pouzit
balik cheops, taky se zada rozmezi IP adres a ono to zobrazi nejake
informace
o kazdem pocitaci.

Zdravi
        Ludvik Tesar