pripojeni na web

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Květen 18 21:10:27 CEST 2000

Michal Šviga pise:
> Muzete mi poradit, jak zaridim pripojeni na Internet.
> Zacina s Linuxem a mam RH 6.1 od ComputerPressu.
>
> wvdial mi navaze spojeni a pak spusti pppd a ten se neprihlasi.
> Nevim presne, jak ho nakonfigurovat, nemate treba nejaky vzorovy conf, jak
> by to melo vypadat.
> Nebo to delam uplne spatne?

Kdybyste se podival do archivu, zjistil byste, ze tento dotaz se tu objevuje
temer kazdy tyden a ze pokazde doporuji svuj vyplod na

http://penguin.cz/~dawyd/index.php3?r=linux&c=how2vol

Pomoci by vam mohl take nasledujici skriptik (ale sam o sobe rozhodne
nestaci :-):

#!/bin/sh

   DEVICE="/dev/modem"
    SPEED="115200"
  OPTIONS="crtscts debug lock modem mru 566 mtu 542 noipx noauth defaultroute 0.0.0.0:0.0.0.0"
     USER="kuzela na razdva.cz"
 PROVIDER="razdva"
   NUMBER="0971101211"

 PPPD_BIN="/usr/sbin/pppd"

     CHAT="/usr/sbin/chat -v"
 CHAT_OPT="TIMEOUT 10 ABORT 'NO CARRIER' ABORT 'BUSY' ABORT 'NO ANSWER\r' ABORT '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r' ''
\rATZ 'OK-+++\c-OK' AT OK ATX3W2 TIMEOUT 45 OK ATDP$NUMBER CONNECT '\c'"

$PPPD_BIN $DEVICE $SPEED $OPTIONS user $USER ipparam $PROVIDER connect "$CHAT $CHAT_OPT"

echo "Running conection to ISP called $PROVIDER."

### EndOfFile ###

Hodne stesti

--
                                   David Kužela