pripojeni na web

Michal Šviga msviga na volny.cz
Pátek Květen 19 16:10:09 CEST 2000

Dik za radu, stranku jsem nasel v archivu jiz pred tim a je dobra,
ale mam problem, ze navod je delany hlavne pro Debian a ja mam
RH 6.1. Tam nektere conf soubory vybec nejsou.
Delam to dobre, kdyz spojeni vytacim pomoci wvdial?
V soucasnosti se pripojim, spusti se pppd, ale nevidim co se deje a po cca
30s se odpoji.

S pozdravem

Michal Šviga (Sviga)
=============================[PROTON]====
DAMA.CZ - Internetovy casopis pro vsechny zeny
http://www.dama.cz    mailto:reklama na dama.cz
tel.,fax: +420 2 72 76 98 48   mobil: 0602/ 207 557
======ICQ: 57557677 =======================
David Kuzela <kuzela na mbox.vol.cz> píše v diskusním
příspěvku:20000518211027.A1470 na twoflower...

> [...]
>
> Pomoci by vam mohl take nasledujici skriptik (ale sam o sobe rozhodne
> nestaci :-):
>
> #!/bin/sh
>
>    DEVICE="/dev/modem"
>     SPEED="115200"
>   OPTIONS="crtscts debug lock modem mru 566 mtu 542 noipx noauth
defaultroute 0.0.0.0:0.0.0.0"
>      USER="kuzela na razdva.cz"
>  PROVIDER="razdva"
>    NUMBER="0971101211"
>
>  PPPD_BIN="/usr/sbin/pppd"
>
>      CHAT="/usr/sbin/chat -v"
>  CHAT_OPT="TIMEOUT 10 ABORT 'NO CARRIER' ABORT 'BUSY' ABORT 'NO ANSWER\r'
ABORT '\nRINGING\r\n\r\nRINGING\r' ''