Destination port unrecheable

Mila Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Květen 19 01:27:26 CEST 2000

Peter Ronai <linux na highlander.my-scotland.sk> píše v diskusním příspěvku:Pin
e.LNX.4.10.10005181655530.4882-100000 na localhost.localdomain...
> nie host ale port
> pise mi to na RH6.2
> (na 486 dx2 64 MB RAM 1.2 GB HDD)
>
> cumim na to ako puk
> ked vytiahnem ether je to host a ked zastrcim je to port
> kartami to nie je, skusal som rozne (zo desat)
> akonahle toto zahlasi uz nejde ping ani na lo
> zaumijave nie?

Neperou se Vam nekde IRQ?
Postupujte - ping 127.0.0.1 -> ip sitovky -> ip hosta v lokalni siti.

Pokud to selze na 127.0.0.1, tak to vypada na softwarovou chybu. Predpoklada
m, ze jste nekompiloval jadro. Vyjmenoval jste nam tu vse mozne i nemozne, a
le na to nejdulezitejsi jste jaksi pozapomel. Takze o jake sitovky jde, jak
jste je konfiguroval (pokud vubec), atd.

S pozdravem

Mila Kuchta