Destination port unrecheable

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Květen 19 09:30:29 CEST 2000

                                  ^^^^^
                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Neperou se Vam nekde IRQ?
> Postupujte - ping 127.0.0.1 -> ip sitovky -> ip hosta v lokalni siti.
>
> Pokud to selze na 127.0.0.1, tak to vypada na softwarovou chybu. Predpoklada
> m, ze jste nekompiloval jadro. Vyjmenoval jste nam tu vse mozne i nemozne, a
> le na to nejdulezitejsi jste jaksi pozapomel. Takze o jake sitovky jde,

ked vravim rozne sietovky (pozri vyssie) tak myslim trebars 3com, realtec,
digital cize ROZNE

postupoval som takto:
nainstaloval som RH 6.2
nakonfiguroval ako uz stokrat predtym
a ajhla zrazu mi nejde icmp unicast cize ping
skusam zvonka a ping od kuznecova to spracuva ako destination port
unrecheable

IRQ sa mi samozrejme nebiju - to by mi som musel v konfiguracnej utilite
pre karty nahodit pouzivane irq a to sa neda

moze to byt podla mojeho :
soft - RH 6.2
hard - doska
ine  - to som chcel aby sa niekto ozval

v ziadnom trivialnom dovode to nie je, tie som oskusal skor nez som sem
pisal

OT:

mam vsak pocit ze tu sa uz kazdu chvilu premielaju take veci co su v
metafaq popisane ako pre blbych a potom ked da clovek otazku typu stretol
sa niekto s takouto zvlastnostou tak mi odpovie halda ludi sposobom typu a
zapojil ste to do 220 ?

dz