dalsi IDE radic

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Květen 19 08:11:23 CEST 2000

On Thu, 18 May 2000, Jiri Arazim wrote:

> hezky den preji,
>
> mel bych jeden dotaz ohledne desky MSI BXMaster, na teto desce je
> klasicky IDE radic a pak je tam jeste radic druhy UDMA/66. nevite jak
> pod linuxem rozchodit i ten druhy radic?
>
> Potom bych mel jeste dotaz ohledne disku s velikosti 37GB, v BIOSu ho
> nenastavuji (BIOS neumi tak velky disk), ale linux pak z nej udela
> nejakych 10GB, pokud na tom disku zapnu omezeni na 32GB tak mi vse
> funguje v poradku, ale 5GB by se hodilo. (tento problem neni na desce
> MSI BXMaster)

mozna by stacilo jadru rici spravnou geometrii disku a do bud zapisem
do /etc/lilo.conf

append="hda=cyls,heads,secs"

nebo primo pri bootovani dat do prikazoveho radku LILa:

linux hda=cyls,heads,secs

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *