Destination port unrecheable

Pátek Květen 19 09:57:49 CEST 2000

On Fri, 19 May 2000, Peter Ronai wrote:

> to co maju podla konfiguracie !!!
> rovnaka konfiguracia mi bezi na x inych pocitacox

Uplne stejna (rozumej vc. IP adresy)? Tak to se nedivte, ze to blbne!

> unicast icmp

Odpovidat na ICMP "port unreachable" je opravdu zvlastni. Pokud tu hlasku
vidite, pak by tam mela byt IP adresa stroje, co ji vygeneroval. A ta je
jaka?

> na unicast arp odpoveda

Zadny "unicast ARP" neni...ledaze byste tim myslel ARP dotaz na
unicastovou adresu.

P.S. Pokud se Vam nelibi odpovedi, co jste dostal, pak chvili meditujte
nad principem Garbage In Garbage Out.