Destination port unrecheable

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Květen 19 10:42:18 CEST 2000

> Uplne stejna (rozumej vc. IP adresy)? Tak to se nedivte, ze to blbne!

uplne rovnaka asi nie alebo potom rovnaka do tej miery ze su rovnake aj
mac adresy ale to ide vzdy len jedna z masin a druha caka na zlyhanie
(linux-ha)

> Odpovidat na ICMP "port unreachable" je opravdu zvlastni. Pokud tu hlasku
> vidite, pak by tam mela byt IP adresa stroje, co ji vygeneroval. A ta je
> jaka?

ospravedlnujem sa v tomto mieste som naozaj mal napisat toto

host unrecheable napise najblizsi hop (router) od inkriminovaneho
stroja ale port unrecheable pise pingovana IP resp jej nadradeny hop
pokial sa aplikuje NAT co v danom pripade ano
po preneseni do laboratornych podmienok pise port unrecheable samotny
stroj (kedze je spojeny s mojou masinou krizenym kablom)

> Zadny "unicast ARP" neni...ledaze byste tim myslel ARP dotaz na
> unicastovou adresu.

mna to prekvapilo ale arping od kuznecova to pise ako arp unicast
arping -I eth0 -s 192.168.0.1 192.168.0.2

> P.S. Pokud se Vam nelibi odpovedi, co jste dostal, pak chvili meditujte
> nad principem Garbage In Garbage Out.

zacinam skor meditovat nad doplnenim metafaq a zopar navrhmi pre spravcu
konfery
v kazdom pripade sa ospravedlnujem pokial to niekto pochopil ako osobny
utok

s podakovanim (a ospravedlnenim)

dzony