Destination port unrecheable

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pátek Květen 19 10:47:23 CEST 2000

> Nestretol som sa s tym, ale ak mate cas mozete skusat. Sietovky ste uz
> vymienali a predpokladam, ze v inom pocitaci funguju. Ak chcete vylucit
> SW, tak skuste nieaku disketovu distr. (Napr. LRP). I ked moj nazor je ze
> to bude v MB. Neviem, ci ste skusili, vlozit sietovku do inej pozicie, ci
> nie je poskodena, len ta jedna pozicia v ISA slote (ak ste skusali ISA
> sietovky), pripadne skusit nieaku PCI sietovku.

no tu jednodisketovu vec si prave buildim
co sa sietoviek tyka tak tie boli rozne pocinajuc pci a isa konciac
myslim tiez na materbord ale isty som si nie
funkcne to je jedno lebo to zamenim za iny stroj ale zaujima ma co tomu
asi je

dz