Destination port unrecheable

Pátek Květen 19 09:55:40 CEST 2000

Dňa Pi, 19 máj 2000 ste (Peter Ronai) napísali:

> postupoval som takto:
> nainstaloval som RH 6.2
> nakonfiguroval ako uz stokrat predtym
> a ajhla zrazu mi nejde icmp unicast cize ping
> skusam zvonka a ping od kuznecova to spracuva ako destination port
> unrecheable
>
> IRQ sa mi samozrejme nebiju - to by mi som musel v konfiguracnej utilite
> pre karty nahodit pouzivane irq a to sa neda
>
> moze to byt podla mojeho :
> soft - RH 6.2
> hard - doska
> ine  - to som chcel aby sa niekto ozval

> [...]

Nestretol som sa s tym, ale ak mate cas mozete skusat. Sietovky ste uz
vymienali a predpokladam, ze v inom pocitaci funguju. Ak chcete vylucit
SW, tak skuste nieaku disketovu distr. (Napr. LRP). I ked moj nazor je ze
to bude v MB. Neviem, ci ste skusili, vlozit sietovku do inej pozicie, ci
nie je poskodena, len ta jedna pozicia v ISA slote (ak ste skusali ISA
sietovky), pripadne skusit nieaku PCI sietovku.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk