Destination port unrecheable

Pátek Květen 19 11:16:49 CEST 2000

On Fri, 19 May 2000, Peter Ronai wrote:

> host unrecheable napise najblizsi hop (router) od inkriminovaneho
> stroja ale port unrecheable pise pingovana IP...

to je samo o sobe docela smysluplne chovani (pokud to ovsem nepise port
unreachable v odpoved na ICMP ECHO)

> resp jej nadradeny hop pokial sa aplikuje NAT co v danom pripade ano
> po preneseni do laboratornych podmienok pise port unrecheable samotny
> stroj (kedze je spojeny s mojou masinou krizenym kablom)

ktery samotny stroj? pingujici nebo pingovany? zkuste to vysvetlit tak,
aby tomu rozumel i nekdo jiny :)

(btw: vystrel naslepo: co paketove filtry?)

> mna to prekvapilo ale arping od kuznecova to pise ako arp unicast
> arping -I eth0 -s 192.168.0.1 192.168.0.2

ze by umele posilal arpove pakety unicastem? no