PPPD - rychlost spojeni

Jaroslav Gratz xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Neděle Květen 21 07:37:58 CEST 2000

On Sat, 20 May 2000, Miroslav Novotný wrote:

>  Je to jiz dele co jsem zde polozil otazku na zjisteni rychlosti spojeni.
> Stale se mi to vsak nepodarilo vyresit.
>
> Po doplneni prislusneho radku do chat-scriptu se mi v logu chat objevi
> pouze:
>
> 12-4-2000 19:30 Connect
>
> Zadna rychlost. Zkoumal jsem AT prikazy modemu a nastavil jsem ve volbe
> zpetnych hlaseni
> at vraci rychlost. Ale nepomohlo to . Tak uz nevim.

Nejdriv se podivejte, co vraci modem na prikaz ATI6 (diagnostika linky).
Z meho modemu vypadne mimo jine:

U.S. Robotics 56K Voice EXT Link Diagnostics...

Data Compression       V42BIS 2048/32
Equalization           Long
Fallback               Enabled
Protocol               LAPM
Speed                  45333/31200
V.90 Peak Speed        49333

potom staci do chat-scriptu pridat radek:

REPORT Speed '' ATI6 Speed ''

Funguje to tak, ze se do modemu posle prikaz ATI6 a v odpovedi hleda chat
retezec Speed. Jakmile ho najde, prislusny radek zapise do log souboru.

S pozdravem
Jaroslav Gratz