PPPD - rychlost spojeni

Jiri Stepanek jiri.stepanek na atlas.cz
Neděle Květen 21 19:17:30 CEST 2000

> Nejdriv se podivejte, co vraci modem na prikaz ATI6 (diagnostika linky).
> Z meho modemu vypadne mimo jine:
>
> U.S. Robotics 56K Voice EXT Link Diagnostics...
>
> Data Compression       V42BIS 2048/32
> Equalization           Long
> Fallback               Enabled
> Protocol               LAPM
> Speed                  45333/31200
> V.90 Peak Speed        49333
>
> potom staci do chat-scriptu pridat radek:
>
> REPORT Speed '' ATI6 Speed ''
>
> Funguje to tak, ze se do modemu posle prikaz ATI6 a v odpovedi hleda chat
> [...]

Dnes jsem to zkousel minicomem na dvou ruznych modemech:
1) US Robotics Sportster 33.6k Voice vraci vsechno (podobne vypisu nahore) i
s rychlosti.
2) Microcom DeskPorte 56k internal vraci jen jeden radek, ktery rychlost
neobsahuje.

Takze je mozne, ze vas modem je mezi temi, u kterych neni v odpovedi na ATI6
uvedena rychlost.

Jiri Stepanek <jstep na volny.cz, jiri.stepanek na atlas.cz>
student Gymnazia trida Kapitana Jarose Brno
Web: www.jaroska.cz, math.jaroska.cz
W na P: wap.jaroska.cz
At zije Microsoft, ale nekde jinde, treba na Marsu.