Zacatecnik

Ivo F. Cilich ivo.cilich na pvtnet.cz
Neděle Květen 21 08:03:56 CEST 2000

> Druhý problém je ten, že s instalací RedHat 6.1 CZ mám jenom ty nejhorší
> zkušenosti, protože se až příliš často kouše na konci instalace. Prostě má

Jsem take zacatecnik, presto jsem tuhle distribuci bez problemu nainstaloval
jiz na dost ruznych pocitacu a ani jednou se mi nestalo, ze by se instalace
kousla a ani jine vaznejsi problemy nebyly. Ja naopak hlavne pro zacatecniky
na RH6.1CZ nedam dopustit, protoze se mi zda byt nejjednodussi jak
instalace, tak i dalsi konfigurace. Samozrejme je to muj subjektivni nazor a
nestojim o zadnou FW.

           Preji hezky den
                              Ivos C.