Nahravani a editace zvuku

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Květen 21 20:22:25 CEST 2000

Zdravim,

potrebuji nahrat a zpracovat asi hodinovy zvukovy zaznam a nejak se mi
nedari natrefit na optimalni aplikaci. Zatim vsechny editory, co jsem
zkousel (a bylo jich uz asi sest) nahravaji samply do pameti a tam se mi
bohuzel takhle dlouhy zaznam nevejde.

Primo do souboru nahraval zatim jenom sox, ale ten mi zase produkuje
dost mizernou kvalitu (praskani, sum), ackoliv treba DAP nahrava ve
stejne kvalite zcela ciste (pouzivam line-in vstup). Navic, i kdyby sox
nahraval dobre, nevim, cim bych vysledek zeditoval.

Uz me to testovani pomalu prestava bavit, neporadil by mi nahodou nekdo
neco osvedceneho z praxe? Abych nezapomnel, jeste upresneni te editace:
staci mi schopnost prace s bloky, obvykle pouze mazani.

Pro pripad, ze by nekdo chtel analyzovat pricinu spatneho nahravani pres
sox: pouzil jsem skript rec takto:

rec -r 22050 -c 1 -w -s test.aiff

Karta je SB 64 PCI, ALSA driver, emulace OSS.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi