Nahravani a editace zvuku

Petr Balas petr na petrbalas.nospam.cz
Neděle Květen 21 21:39:54 CEST 2000

Hi

"Michal Krause" <michal na krause.cz> wrote in message
news:20000521202225.A1281 na centaurus.4web.cz...
> Zdravim,
>
> potrebuji nahrat a zpracovat asi hodinovy zvukovy zaznam a nejak se mi
> nedari natrefit na optimalni aplikaci. Zatim vsechny editory, co jsem
> zkousel (a bylo jich uz asi sest) nahravaji samply do pameti a tam se mi
> bohuzel takhle dlouhy zaznam nevejde.
>
> Primo do souboru nahraval zatim jenom sox, ale ten mi zase produkuje
> dost mizernou kvalitu (praskani, sum), ackoliv treba DAP nahrava ve
> stejne kvalite zcela ciste (pouzivam line-in vstup). Navic, i kdyby sox
> nahraval dobre, nevim, cim bych vysledek zeditoval.

Jako jediny duvod, proc by mel rec praskat me napada to, ze mate
zapnute i jine vstupy (typicky mikrofon) na zvukovce. Me rec nahrava
bez problemu. S editaci neporadim - zatim to resim po Wokny.

> Pro pripad, ze by nekdo chtel analyzovat pricinu spatneho nahravani pres
> sox: pouzil jsem skript rec takto:
>
> rec -r 22050 -c 1 -w -s test.aiff

Ja zkousel rec -c 2 -s w -r 44100 soubor.wav

> Karta je SB 64 PCI, ALSA driver, emulace OSS.

Ja mam SB128, driver z jadra 2.2.14, zadna ALSA

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)