Nahravani a editace zvuku

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Květen 22 09:40:10 CEST 2000

Michal Krause wrote:

> Vypnuti nepomohlo. Dokonce jsem zkusil vypnout i line-in vstup, ze
> ktereho nahravam a ve vyslednem souboru to porad sumelo a praskalo.
> Znovu zduraznuji, ze jiny program (DAP) nahrava ciste. Jenze do pameti
> :(
>

> To jsem take zkusil, ale bezvysledne. Navic, ja opravdu chci nahravat
> mono a ve 22 kHz, vic nepotrebuji.

Kdysi jsem nahraval z kazet a pouzival jsem xwave-0.6. Nevim ale, jestli
uz neni mrtvej, na freshmeatu jsem o nem nejak nic nevidel. Nahraval na
disk, klidne zhltnul jednu stranu kazety naraz (ale pak ta editace...).
Editor mel primo v sobe. Nic moc sice neumel a rad padal, kdyz si ale
clovek dal pozor a nedelal veci, ktery se mu nelibily, tak chodil.
Mel bych ale doplnujici dotaz:
Nahravat neco v kuse a nasledne to strihat je docela pakarna. Uvazoval
jsem o softu, kterej by po uderu do nejake klavesy uzavrel soubor a
zacal ukladat do novyho, ale oba soubory by se prekryvaly asi o 20s.
Urezavat zacatky a konce se mi jevi jako snadnejsi nez v pulhodinovym
wavu hledat, kde cosi konci a zacina.
Nevite nekdo o takovym softu? Nebo bude muset nastoupit "lidova
tvorivost"?

  Tom