Nahravani a editace zvuku

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 22 00:43:45 CEST 2000

On 21/05/2000, Petr Balas wrote:

> Jako jediny duvod, proc by mel rec praskat me napada to, ze mate
> zapnute i jine vstupy (typicky mikrofon) na zvukovce. Me rec nahrava
> bez problemu. S editaci neporadim - zatim to resim po Wokny.

Vypnuti nepomohlo. Dokonce jsem zkusil vypnout i line-in vstup, ze
ktereho nahravam a ve vyslednem souboru to porad sumelo a praskalo.
Znovu zduraznuji, ze jiny program (DAP) nahrava ciste. Jenze do pameti
:(

> Ja zkousel rec -c 2 -s w -r 44100 soubor.wav

To jsem take zkusil, ale bezvysledne. Navic, ja opravdu chci nahravat
mono a ve 22 kHz, vic nepotrebuji.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi