Bad file descriptor

Bretislav Duda b.duda na rubicon.cz
Pondělí Květen 22 11:24:13 CEST 2000

Po restartu serveru, ktery byl OK z konzoly prikazem REBOOT jsem dostal na
obrazovku haldu hlaseni FAILED.
Po check partition (vcetne) je vse OK
INIT: version 2.78 booting
    Welcome REDHAT - blablabla, a ted to prijde
Mounting proc filesystem dup2: Bad file descriptor    [FAILED]
Configuring kernel parameters dup2:  Bad file descriptor    [FAILED]
.
.
.
Checking root filesystem
dup2: Bad file descriptor    [FAILED]

Je nejake doporucene spolehlive reseni, krome sebevrazdy?
Neni to sice dulezity server (jen testovaci bez dat), ale ma duvera v OS
dostala vaznou trhlinu. Prisaham ze jsem udelal jen REBOOT, HDD je OK - LILO
na DOS jede (je to novy seagate) a server jel OK 2 tydny pokusu.
Je toto bezne (asi ne), proc a jak casto se to muze stat. Rad bych nahradil
NT, ale ted nevim jestli je to bezpecne - NT aspon znam a chodim kolem po
spickach ;).

Prosim o jakoukoliv pomoc ci radu, rad bych se ujistil ze to je resitelne a
nic se nedeje. Je to hlavne vec duvery!

S pozdravem
Bretislav Duda