Bad file descriptor

Pondělí Květen 22 15:23:27 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Bretislav Duda wrote:

> Po restartu serveru, ktery byl OK z konzoly prikazem REBOOT jsem dostal na
> obrazovku haldu hlaseni FAILED.
> Po check partition (vcetne) je vse OK
> INIT: version 2.78 booting
>     Welcome REDHAT - blablabla, a ted to prijde
> Mounting proc filesystem dup2: Bad file descriptor    [FAILED]
> Configuring kernel parameters dup2:  Bad file descriptor    [FAILED]

To je dost zajimave chovani. Vypada to, jako by se udelalo spatne programu
initlog. Otazka je proc.

> Je nejake doporucene spolehlive reseni, krome sebevrazdy?

Pokud se to podari nabootovat (treba z diskety), tak by jako kratkodobe
pomohlo nahradit /sbin/initlog nejakym skriptem, ktery ho bude simulovat.
Neco jako (bez zaruky):

#!/bin/sh

while [ $# -gt 0 ]; do
  if [ "$1" = "-r" -o "$1" = "-c" ]; then
    shift
    eval "$1"
  fi
  shift
done

Ale stejne by to chtelo urcit, proc initlog blbne. Treba nabootovat
s init=/bin/bash, rucne mountnout filesystemy a spustit strace -f na
/etc/rc.d/rc.sysinit.

> Neni to sice dulezity server (jen testovaci bez dat), ale ma duvera v OS
> dostala vaznou trhlinu. Prisaham ze jsem udelal jen REBOOT

Urcite jsem mezitim treba neco neupgradoval? Co rpm -Va?