Nechodici sit

Marek Cermak xcermak na fi.muni.cz
Pondělí Květen 22 13:43:15 CEST 2000

Zdravim
nainstaloval jsem na pocitac se sitovkou ne2k-pci debiana 2.1,
spravne jsem nastavil IP adresy, netmasky, gw, ... Naloadoval
moduly do jadra, aktivoval eth0 device, naroutoval site a defaulty
ale sit mi nechodi. Kdyz spustim na eth0 tcpdump tak zvenku
mi treba prijde paket od IPX serveru, kdyz pingnu ven,
tak se ve vypisu tcpdumpa ten paket projevi, ale zpet nic nedojde.
Nemam vubec v jadre ipchains, zatim je tam instalacni 2.0.36.
Ping zvenku na ten pocitac se  vubec neprojevi. Sit proste vypada
jako v pohode nastavena ale vubec nechodi.

S pozdravem			Marek Cermak