Nechodici sit

Pondělí Květen 22 14:36:31 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Marek Cermak wrote:

> nainstaloval jsem na pocitac se sitovkou ne2k-pci debiana 2.1,
> spravne jsem nastavil IP adresy, netmasky, gw, ... Naloadoval

Zkontrolujte to jeste jednou a pokud je to opravdu dobre, pak zkousejte
nejake pakety vysilat a zaroven na jine masine poslouchejte. Obcas se
stane, ze sitovka slysi, ale nemluvi.

> Ping zvenku na ten pocitac se  vubec neprojevi.

Neuvidite ani dotazy na ARP? Co se stane, kdyz na nejake sousedni masine
pridate do ARP tabulky zaznam rucne a udelate ping?