CVS ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Květen 22 14:36:55 CEST 2000

Zdravicko ..

Vedel by mi niekto poradit _zjazdne_ riesenie mojho CVS problemu:

mam v praci CVS server a ked som v praci, tak updatujem do neho ..

obcas si beriem veci domov a robim doma .. a doma je zase dalsi CVS server
(nie som on-line)

da sa nejakym sposobom zabezpecit, ze verzia 1.2.47 z prace a 1.2.47 z domu
budu totozne ?  snad som sa vyjadril dostatocne rukolapne ..

ked totiz nieco do CVS ulozim doma a (po dlhsej dobe) donesiem do prace a
spravim commit, tak mi nesedi cislovanie revisions .. a opacne ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying