CVS ..

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 22 14:39:53 CEST 2000

Nezbývá mi, než se k dotazu připojit... mám přesně tentýž problém. Když
na některém projektu právě pracuji sám, tak není problém přenést
odpovídající složku z repository, ale co v ostatních případech?

Dělat si při každé změně, kterou chci mít v repository uvedenou diffy, a
pak v práci jeden po druhém aplikovat prokládaně s commitováním mi
nepřipadá praktické. A časy jednotlivých revizí by pak také měly
podezřele malou periodu...

Slávek.