CVS ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Květen 22 14:54:44 CEST 2000

:> Proc mate doma CVS server?  Berte si praci domu, a komitujte az v praci
:> rovnou z prenosneho media.  Nez jdete domu, tak updatnete na prenosnem
:> mediu.

pretoze som sklerotik a navyse dost rad pisem nefunkcny kod a zbadam sa
neskoro .. to znamena, ze mi dobre padne sa obcas vratit k funkcnej verzii,
ktora ale nie vzdy je totozna s tym, co som si priniesol .. a aby to nebolo
malo, tak niekedy cas medzi odnesenim z prace a prinesenim naspat moze byt
aj > ako mesiac .. pricom sa na tom pracuje ...

taketo riesenie samozrejme napadne aj mna ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying