CVS ..

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 22 18:15:06 CEST 2000

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Proc mate doma CVS server?  Berte si praci domu, a komitujte az v praci
> :> rovnou z prenosneho media.  Nez jdete domu, tak updatnete na prenosnem
> :> mediu.
>
> pretoze som sklerotik a navyse dost rad pisem nefunkcny kod a zbadam sa
> neskoro .. to znamena, ze mi dobre padne sa obcas vratit k funkcnej verzii,
> ktora ale nie vzdy je totozna s tym, co som si priniesol .. a aby to nebolo
> malo, tak niekedy cas medzi odnesenim z prace a prinesenim naspat moze byt
> aj ako mesiac .. pricom sa na tom pracuje ...
>
> taketo riesenie samozrejme napadne aj mna ...

Ted jsem se procital dokumentaci a na neco jsem prisel.

Vezmete zdrojaky bez CVS adresaru a date.

cvs import <module> VENDOR RELEASE_0_<o jedna vyssi nez predchozi>

Tj. v praci budete brat jakoze vase domaci prace je novy release.
A doma vice versa.

Vice se doctete na:
http://www.loria.fr/~molli/cvs/doc/cvs_13.html#SEC98

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6