CVS ..

Pondělí Květen 22 14:48:12 CEST 2000

On Mon, 22 May 2000, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> mam v praci CVS server a ked som v praci, tak updatujem do neho ..
> obcas si beriem veci domov a robim doma .. a doma je zase dalsi CVS server
> (nie som on-line)

Dve repository, mezi kterymi se obousmerne replikuje...na to neni CVS
zrovna stavene. On je to obecne docela orisek neco takoveho vyresit.

> da sa nejakym sposobom zabezpecit, ze verzia 1.2.47 z prace a 1.2.47 z domu
> budu totozne ?  snad som sa vyjadril dostatocne rukolapne ..
> ked totiz nieco do CVS ulozim doma a (po dlhsej dobe) donesiem do prace a
> spravim commit, tak mi nesedi cislovanie revisions .. a opacne ..

Da se udelat to, ze 1. vytvorite kopii repository v praci a tu si odnesete
domu, 2. zaprisahate vsechny spolupracovniky, ze nesmi delat commit do
branche, na kterem zrovna pracujete, 3. doma provedete nejake upravy,
4. vezmete repository z domu do prace, vytahate z ni vsechny provedene
zmeny (commit, tag apod.) a v puvodnim poradi je provedete na repository
z prace.