pripojeni na web

Miroslav Petricek mpe na atlas.cz
Pondělí Květen 22 19:15:03 CEST 2000

"Michal Šviga" wrote:

> Dik za radu, stranku jsem nasel v archivu jiz pred tim a je dobra,
> ale mam problem, ze navod je delany hlavne pro Debian a ja mam
> RH 6.1. Tam nektere conf soubory vybec nejsou.
> Delam to dobre, kdyz spojeni vytacim pomoci wvdial?
> V soucasnosti se pripojim, spusti se pppd, ale nevidim co se deje a po cca
> 30s se odpoji.

Pokud netrváte na tom wvdial, pak vám můžu doporučit kppp. Konfiguraci
připojení do internetu s tímto programem zvládne i cvičená opice. Pokud
nepoužívate KDE, tak ale musíte kromě kde-network nainstalovat také
potřebné kde-libs.

Moje další zkušenost je taková, že pokud se chci připojovat na Internet
pomocí nějaké GUI nadstavby, tak je dobré mít co nejčistčí soubor
/etc/ppp/options. Nikdy nevíte jaké parametry se dotyčný program snaží
pppd poslat a někdy to může kolidovat.

--
/*