CVS ..

Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Květen 22 19:25:46 CEST 2000

To je v CVS problém. Já osobně bych CVS na toto nedoporučoval. Je možné
použít zamykání souborů, o které ovšem toho moc nevím, jenom mi nad tím
přelétlo oko v manuálu k CVS. Osobně bych to řešil metodou brutální síly.
Předpokládám, že editujete soubory, které needituje nikdo jiný. Potom bych
prostě tytéž soubory našel v repository (mají tvar jméno,v) a nakopíroval
bych je na disketu. Doma je přehrál do svého CVS a editoval. A poté přinesl
do práce opět soubory s repository a tvrdě je nahrál do příslušného
adresáře. Ale je to takové na houby, a když vám ujede ruka, tak raději
nemyslet. A to vlastně nemusíte ani CVS vůbec mít. Takže raději zkusit
vyčíst v manuálu něco o tom zamykání.

Ale nejraději ze všeho bych Vám doporučil, ruce pryč od toho. Princip CVS je
takový, že se s tímto moc nepočítá. Raději opravdu udělejte to, coVám radí
pan Vajda. Každý program má své meze dané jeho návrhem, a mám pocit, že se
pohybujeme na hraně. CVS dobře pracuje, pokud máte jednu centrální databázi,
a pokud vím, neobsahuje žádný použitelný princip pro replikaci jednotlivých
repository. Pokud je to jinak, tak mě, prosím, opravte. Sám jsem potřeboval
jenom přemístit soubor z jednoho projektu do jiného, a nakonec jsem prostě
provedl operaci move s fyzickým souborem v repository.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác