CVS ..

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 22 20:05:22 CEST 2000

Miloslav Ponkrác wrote:

> To je v CVS problém. Já osobně bych CVS na toto nedoporučoval. Je možné
> použít zamykání souborů, o které ovšem toho moc nevím, jenom mi nad tím
> přelétlo oko v manuálu k CVS.
> Takže raději zkusit vyčíst v manuálu něco o tom zamykání.

Zamykani s tim nema vubec nic spolecneho.  Prece nejde zamknout soubor
a mesic ho nechat zamknuty ;-))))

> [...]
> takový, že se s tímto moc nepočítá. Raději opravdu udělejte to, coVám radí
> pan Vajda. Každý program má své meze dané jeho návrhem, a mám pocit, že se
> pohybujeme na hraně. CVS dobře pracuje, pokud máte jednu centrální databázi,
> a pokud vím, neobsahuje žádný použitelný princip pro replikaci jednotlivých
> repository. Pokud je to jinak, tak mě, prosím, opravte. Sám jsem potřeboval
> jenom přemístit soubor z jednoho projektu do jiného, a nakonec jsem prostě
> provedl operaci move s fyzickým souborem v repository.

Toto neni tak uplne pravda.  Viz muj predchozi email.  CVS pocita
s tim, ze si budete od nekud stahovat zdrojaky, ktere bude delat
nekdo jiny (v tomto pripade vy) a delat do nich vlastni upravy.
Napr. budete mit nejake pro vas specificke upravy do programu
rekneme 'sort', tak si pokazde, kdyz vyjde nova verze textutils,
stahnete upstream zdrojaky a naimportujete je do CVS pod stejnym
module jmenem a pak spojite vlastni upravy s upstream verzi.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6