noatime

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pondělí Květen 22 21:33:53 CEST 2000

Dobrý den,

Chtěl bych trochu zmenšit latenci Internetového serveru na
kterém běží kromě qmailu a Apache také Squid. Přemýšlel jsem
o tom, že namountuji svazky /var a /home s parametrem noatime.

Chtěl bych se zeptat, zdali to má vůbec nějaký měřitelný vliv
na rychlost přístupu k souborům. Také by mě zajímalo, jestli to
nemůže způsobit nějaké neočekávané problémy. K čemu vlastně
běžné programy používají access time u souborů ?

--
/*