Corel Linux 1.1, boot disketa - zamrzne

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Pondělí Květen 22 22:20:01 CEST 2000

"Petr Cech" <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote in message
news:20000522150939.F6511 na atrey.karlin.mff.cuni.cz...

> sofistikovanejsi sprava systemu?? co to znamena?

Propracovanejsi ale zaroven prehledna. Ale tak, myslim tim moji zkusenost,
se mi nenadetekovala sitova karta 3c509 (proste se nenahraval modul jadra),
tak jsem musel rucne instalovat modul a davat ho do conf.modules. Control
center ten fakt ale nejak nechtel brat na vedomi. Moc jsem nad tim nedumal,
nemel jsem moc casu.

M.