Corel Linux 1.1, boot disketa - zamrzne

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 23 00:12:33 CEST 2000

On Mon, May 22, 2000 at 10:20:01PM +0200, Martin Kokes wrote:

> Propracovanejsi ale zaroven prehledna.

Naprosta utopie. To mozna muze fungovat ve svete Windows, kde mate MS
Windows, MS Internet Information Server, MS Exchange, MS SQL Server, MS
Everything ...

Nedovedu si predstavit, ze by nejaky ~~linuxconf~~ umel konfigurovat
sendmail (vsechny verze se vsema mutacema ...), ale i postfix, qmail,
exim, zmailer ... wu-ftpd, pro-ftpd, oftpd, ftpd-BSD, big-ftpd,
small-ftpd, fucking-ftpd, sexy-ftpd, ... apache, commanche, koyot ...
majordomo, minordomo ... kde, gnome, windowmaker, windowdestroyer, fvwm,
fvckwm ... delegate, proxysuite ... inetd, xinetd ... syslogd, syslog-ng
... lpr, cups, nlpr ... sshd, openssh, lsh ... nfsd, coda, afs ...
kerberos, nis, yp ... mutt, pine ... ... [limit exceeded - cannot send
message ...] ...

Probudte se v realnem svete. Kazdy takovy program/sluzba v kazde nove
verzi nejak zmeni konfiguraci a takova 'propracovanejsi' konfigurace
vseho, co se bezne pouziva je nemozna ... Byla by nejspis sofistikovanejsi
a propracovanejsi nez cely system ...

Dokud nenastane bud totalni monopolizace i ve svete linuxu (rozumej: na
kazdem linuxu bude jen a pouze sendmail, apache, wu-ftpd, ssh, gnome a
basta ...) anebo se vypracuje a prosadi vsude jednotna konfigurace
(jednotny jazyk, syntaxe, ci nejaky jednotny jazyk pro definici syntaxe
konfigurace programu) (taktez utopie), tak zadna propracovana a
sofistikovana konfigurace linuxu existovat nemuze a nebude.

Myslim, ze zhruba asi tak linuxconf je vrchol, ceho se da dosahnout -
zvlada to 'nejbeznejsi' konfiguracni zalezitosti, pomerne obstojne a
uzivatelsky pritulne. Na druhou stranu to ma tu a tam chybu a neudela to
presne to, co by uzivatel chtel. Poradnej unixak si to stejne
nakonfiguruje primo u zdroje presne tak, jak chce ... (a bude mu to
fungovat a bude ostatni, co to tak nedelaji a ptaji se v konferenci, co s
tim maji udelat, kdyz jim to nefunguje; nabadat k tomu, aby to tak taky
delali).

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //