Corel Linux 1.1, boot disketa - zamrzne

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 23 00:57:54 CEST 2000

On Mon, May 22, 2000 at 10:20:01PM +0200, Martin Kokes wrote:

> Propracovanejsi ale zaroven prehledna.

 ... a stejne nakonec prijdete na to, ze nejpropracovanejsi,
 nejprehlednejsi a nejefektivnejsi je cist dokumentaci a pouzivat
 standardni jednoduche unixove utility (vi, man, sh ...)

 (uz jenom proto, ze vam nebude problem administrovat Solaris, Linux,
 Irix, FreeBSD, OpenBSD ... vse temer stejnym zpusobem, vsude detekovat a
 resit problemy stejnym zpusobem - nebudete se v konferenci ptat stylem
 "nefunguje mi toto, co mam delat?", ale v "zkousel jsem xyz, v logu je
 abc, ghij vypisuje hjkl, na siti beha qwerty, co jsem prehledl?")

 bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //