Corel Linux 1.1, boot disketa - zamrzne - jiz OT

Martin Kokes martin.kokes na gplus.cz
Úterý Květen 23 09:49:35 CEST 2000

"Martin Macok" <martin.macok na underground.cz> wrote in message
news:20000523001233.B8751 na p75.kolej.mff.cuni.cz...
> Naprosta utopie. To mozna muze fungovat ve svete Windows, kde mate MS
> Windows, MS Internet Information Server, MS Exchange, MS SQL Server, MS
> Everything ...
>
> Nedovedu si predstavit, ze by nejaky ~~linuxconf~~ umel konfigurovat
> sendmail (vsechny verze se vsema mutacema ...), ale i postfix, qmail,
> exim, zmailer ... wu-ftpd, pro-ftpd, oftpd, ftpd-BSD, big-ftpd,

> Myslim, ze zhruba asi tak linuxconf je vrchol, ceho se da dosahnout -
> zvlada to 'nejbeznejsi' konfiguracni zalezitosti, pomerne obstojne a
> [...]

Naprosto souhlasim, a mimochodem linuxconf mi naprosto vyhovuje. Hrubou
praci s nim lze lehce udelat a co nesvede, da se dodelat rucne.
Myslim, ze linuxconf a napr. yast2 proste vedou. Ja jsem se jen divil u
CLNXu, ze, kdyz uz maji presne definovanou distribuci, tak stale ten Control
center (jiste usity na miru) neco neumi (neco, co je standartizovane z
hlediska Corelu).
Ale je to zatim v 1.1, takze se urcite dockame vylepseni.

M.